نوعدوستی

نگاهی به اقدامات بشردوستانه در ایران و سراسر جهان

نوعدوستی

نگاهی به اقدامات بشردوستانه در ایران و سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

صلیب سرخ نروژ خبر داده که باید در سیستم رفاه کودکان و نوجوانان تجدید نظر کنند. این خبر به دنبال انتشار گزارشی از سوی جمعیت  صلیب سرخ نروژ با عنوان "نبض اجتماع" منتشر شده که در مورد اولویت آسیبهای اجتماعی که می تواند توسط صلیب سرخ این کشور در سطح کشوربه آن توجه شود پژوهشی صورت گرفته است. 
دبیر کل صلیب سرخ  نروژ افزوده که باید به نیازهای بشردوستانه ای که کودکان و نوجوانان که بدون دسترسی به آن رنج می برند توجه کرد. " این پذیرفته شده نیست که هنگامی که کودکان به ما نیاز دارند در تامین آن شکست بخوریم". 
بیشترین گروههایی که داری نیازهای اجتماعی بشردوستانه در این کشور هستند عبارتند از : اعتیاد، کودکانی که مورد سوء استفاده، خشونت ، قلدری و بی توجهی قرار میگیرند، بی خانمانها، افراد با مشکلات ذهنی، خانواده های فقیر دارای کودک، جوانانی که در آستانه سن شغل یاآموزش قرار دارند 

 

نکته جالب در مورد این گزارش این است که جمعیت صلیب سرخ نروژ برای فعالیت در زمینه مشکلات اجتماعی و گروههای هدف، اقدام به کار پژوهشی و نیاز سنجی کرده تا  ببیند چقدر فعالیتهای تاکنون مثبت بوده و باید در آینده چه کرد. تصور می کنم ما در هم کشورمان برای فعالیت در زمینه آسیبها و مشکلات اجتماعی نیاز به اثربخشی و نیاز سنجی و در نهایت خط مشی گذاری بر اساس نتایج آن داریم.

 

منبع: 

http://norwaytoday.info/news/welfare-norway-fails-thousands-children/

  • ۹۶/۰۵/۲۹
  • حامد صدیقی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی