نوعدوستی

نگاهی به اقدامات بشردوستانه در ایران و سراسر جهان

نوعدوستی

نگاهی به اقدامات بشردوستانه در ایران و سراسر جهان

  • ۰
  • ۰

منبع: IFRC/ ترجمه: حامد صدیقی 

در کنار ساختمان سازمان جوانان جمعیت هلال احمر #مالزی، فضا با صفی طولانی از دوچرخه پر شده است. این دوچرخه ها از طرف جمعیت صلیب سرخ چین در راستای طرحی جهانی اهدا شده است. 

 

 


هدف از این طرح جهانی، تجهیز داوطلبان صلیب سرخ و هلال احمر به یک میلیون دوچرخه برای دسترسی بهتر به ویژه در مناطقی که دیگر وسیله ها به سختی تردد می کنند می باشد. 
نائب رییس صلیب سرخ چین، دکتر چن ژو، می گوید: هدف از این پروژه چیزی فراتر از تجهیز داوطلبان به دوچرخه است و مسائلی هم چون گسترش فرهنگ ایمنی و سلامت در جوامع محلی است. هدف اصلی طرح ، تشویق گروه بیشتری از مردم به ارتباط با دیگر مردم و و افزایش همبستگی است. داوطلبان هم چنین آموزشهای کمکهای اولیه را به طور خاص می بینند. 

Ready to ride for safer communities: Malaysian Red Crescent Society receives 500 bicycles from Red Cross Society of China to expand Volunteers on Wheels project
رئیس هلال احمر مالزی، می گوید ما جمعی از ماهرترین و آموزش دیده ترین داوطلبان را در این زمینه به کار گرفتیم.
این طرح در چهار فاز انجام می شود: توزیع دوچرخه در سواحل شرقی مالزی، آموزش کمک های اولیه، سبک زندگی سالم، کاهش مخاطرات بلایا ، ایمنی راهها، مشارکت اجتماعی و مراقبت در خانه فاز دوم است.
فاز سوم اجرای برنامه در رخدادهای خاص  اجتماع بین مردم است و فاز چهارم نظارت و ارزیابی است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی